lillkillen

Pälsen växer fint på Ricks svans, hoppas den ljusa bruna färgen blir mörkare så den passar ihop bara =P Haha, nej han e så söt så <3

Vid den stora ruvan växer det oxå päls och jag tror jag kommer få klippa där för att ruvan ska kunna ramla av lättare och för att det inte ska göra ont. För just nu är det tydligen rätt obehagligt.

Är i ute och jag stannar till och pratar med någon tar Rick tillfället i akt och slänger sig efter svansen. Men inte tar jag blicken från honom inte så han lyckas aldrig.


Kommentarer
Postat av: Carina

De gånger mina hundar har sår klipper jag alltid håret runtom så gott jag kan. det verkar underlätta läkningen.

Kramar och Allt gott till dej!

2011-07-30 @ 16:00:46
URL: http://framsnacka.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0