Hunden Människan Relationen - Kerstin Malm

Jag läser en himla massa hundböcker, fler än dom flesta kan jag nog till och med säga.
Just nu sitter jag med Hunden Människan Relationen av Kerstin Malm (hundetolog).



Precis som namnet säger handlar det om relationen mellan människa och hund. Bra, dåligt, tänkvärt m.m.

En hel del saker tycker jag är rätt självklara, mycket va det visste jag redan innan ajg började läsa, men många saker har fått en att tänka till lite. Det är bland annat med en del frågor till dig som hundägare i boken.

Jag vågar nog säga att alla hundägare skulle läsa boken, jag tror det hade varit bra. Det finns nog en del som hade insett att dom inte behandlar sin hund så bra som dom borde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0