roliga och söta bilder =)


Rick gömmer sig hemma hos "mormor".


Sååå cool bild. Jag skulle fota Rick, han flyttade på sig och jag försökte hänga med i rörelsen och så här blev resultatet. Den konstiga kanten är mina föräldrars storarumsbord i glas. Hur coolt är inte fotot??


Så här sover alla coola killar!


Sheeva vet vad Rick gillar - vatten smaksatt med kattrumpa!


Måste... tugga... massor... Pinnen först, stocken sen!


Freia hittade sin mammas sovplats underst på CD-bänken och snodde den snabbt!


Har Rick blivit tax? Näe, bara jag som gillar att ta foton som ger synvillor =)


Rick bestämde sig för att kastrera sig =P


En till synvilla =)


Kommentarer
Postat av: Kitty

- okej :D Fina bilder :D

2010-06-20 @ 15:51:27
URL: http://kittyland.blogg.se/
Postat av: ewa

Han e undeeeeeeeeeerbar!!!!!!

2010-06-20 @ 16:11:03
Postat av: Carina

hihi vilka massa härliga bilder.

2010-06-20 @ 18:22:55
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0