rulla runt - klicker

Idag gick Rick och jag ut och hittade en fin plats i gräset och tränade rulla runt. Skoj som bara den hade vi, många skratt!!

Rick tyckte det var lättare att försöka stjäla träningsgodiset än att jobba för det, men han tyckte det var roligt att träna så det var ju tur =)

Rulla runt har vi aldrig tränat förr, så det som hände gjorde mig extra stolt.
På mindre än 10 minuter hade Rick lärt sig vad det handlade om. Ligga ner, rulla runt, få godis. Busenkelt enligt honom!
Så nu är Rick ett trick rikare <3

Nu är bara frågan vad jag ska lära honom härnäst. Nåt lite svårare denna gången, så vi får nån utmaning =)


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!

Det blir ny bloggadress för min del.

Roligt att du lär ut trick till Rick. Helskönt att det går "så lätt". :-)

Allt gott till dej!

2011-05-23 @ 21:09:03
URL: http://framsnacka.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0