gladare vovve =D

Rick mådde såååå kasst när vi kom hem igår. Deppig, lessen, rädd, nervös. Inte bra allls. Han fick varre panik än jag nånsin sett i en hund när jag skulle smörja in svansen med salva (ska göras 2ggr/dag i max 7 dagar).

Men idag är han mycket, mycket piggare och gladare. Fortfarande gnällig och gnyr och har sig.
Men vi har lekt med taggiga bollen, han har viftat på svansen en massa, han har haft svansen på sin vanliga plats över ryggen och han har varit nyfiken på katterna! Han tog även emot en köttbulle och smaskade i sig, vilket han VÄGRADE igår!!!

Allt detta har han inte gjort sen i onsdags så jag är jätteglad!

Jag vet jag skrev att jag kommer vara borta härifrån ett tag, men jag kommer skriva uppdateringar om hur det går med svansen och hur Rick mår <3

Ni skulle btw sett hur extremt duktig han var hos veterinären igår!! Jag ska berätta mer om det sen för det var helt fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0