duktig vovve =)

Under andra långpromenaden igår följde min mamma med oss. Hon håller alltid i kopplet när hon gör det, både hon och Rick tycker det är så roligt. Rick tycker speciellt mycket om det, för då kan han busa extra mycket i kopplet, dra extra mycket och springa runt lite var han känner för det.
Ni vet, som när ett barn besöker mormor och morfar och är lite extra busiga och bortskämda när dom kommer hem igen =P

Men Rick var väldans duktig. Jag fortsatte klicka och ge godis varje gång han kom och satte sig när jag kallade. Och precis som under första promenaden tränade han, frivilligt, på att gå fint mellan mig och mamma. Klick och godis så klart =D

Idag däremot orkade jag inte träna nåt, vilket Rick självklart märkte, så vi gick "bara" på promenad utan nån träning. Vi får se hur det blir nästa promenad. Nån sorts träning för honom blir det så klart, men inte så mycket.

Nu ska jag fortsätta titta på Stargate SG1 (dvd) sen ska vi gå ut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0