dödlig gas!!!

Än så länge har det varit helt tyst... och det är vad som är farligt!
Kan du höra det, så kan du slappna av, då händer inget.

Men idag. Idag la Rick av den första brakaren som gjorde mig illamående, svimfärdig och helt säkert döende om jag hade stannat för länge!

Jag hörde den från e bra bit bort, men tänkte "det är lugnt, det är dom ljudlösa som är farliga". Men icke... När jag kom ut i hallen insåg jag mitt misstag, men då var det för sent. Den dödliga gasen hade trängt in i näsborrarna... Det var bara att hoppas på att jag skulle överleva och tack och lov så gjorde jag det.
Jag misstänker att detta bara var en varning "tro inte att du är säker".

Carina, han har ärvt Ellas rumpa!

Min behållare för dödlig gas:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0