förvirrad vovve

"Hur kan mamma veta vad jag gör när hon är i ett annat rum?"

Idag har Rick varit riktigt glad!

När jag gick ner till affären (ligger brevid min byggnad) så lät jag bli att ta på han tratten! Han låg i soffan och följde mig med blicken när jag tog på mig skor och jacka.
Inte heller stängde jag dörren till storarummet. Han och kisarna hade hela lägenheten att busa i. (Jag har ju varit tvungen att stänga in stackarna i storarummet pga idioter i trappen...)

Senare när jag skulle bada (i badkaret) så tog jag inte heller på honom tratten. Det var ca 40 minuter han bara njöt av att ligga i sängen utan tratten medans jag badade =D

Men han var lite... "fundersam"... i brist på bättre ord.
Flera gånger sa jag till honom att "sluta". När han kliar sig i öronen säger jag alltid "sluta" så slutar han. Det är aldrig nåt med det, han bara slutar och lägger sig till rätta. Men så nu när jag ropade det från badkaret låg han i sovrummet. Varje gång kom han gåendes och tittade in till mig. Det var som om han inte kunde lista ut hur jag kunde veta att han kliade sig när jag inte ens var där.
Men det hörs ju!!

Rick har inte rört svansen nån av gångerna vilket är jättebra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0