lycklig vovve och utmattad matte

Lillkillen, jag och min mamma har varit på långpromenad idag. Vi gick ner till havet och sen längs det till hundbadet, underbart!
Min mamma älskar att hålla kopplet när vi går tillsammans, skönt för mig som kunde slappna av lite mer och bara fota, fota och fota lite till!
Det blev 120 foton och 5 filmsnuttar =)

Vi börjar med promenaden till hundbadet så får hundbadet vara ett inlägg för sig!


Första skuggan vi kom till, Rick tvärnitade och la sig!


Mamma, mormor, kolla min tunga!


"Undrar varför mamma inte skaffat mig ett modellkontrakt.."


Nästan vid havet (Potatisåkern heter området).




Dyngblöt vovve. Varför? Kolla vidare!


Sånna här duschar stod utplacerade lite här o var. Jag ställde Rick vid den lilla brunnen och satte igång duschen. Rick gick in till mitten av vattnet och riktigt njöööt =)


Paus vid kiosk, parasoll upp för Rick och "mormor".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0