supersött foto och liten filmsnutt

Idag händer absolut inget alls...
Rick bara busar hela tiden när jag försöker få honom att träna, han har bestämt sig för att ha en slappedag.. Har lillkillen bestämt sig för att vägra träna, ja då kan du bara drömma om att få honom att ändra sig, det går inte!

Lillkillen bockar och bugar för alla fina kommentarer. Han tycker oxå att han är en liten sötnos =)
Så bara för er skull tvingade han ut mig nyss för att ta ett fint foto på honom.. Ojojoj, ska jag ha en sån hund som följer andra bloggare och visar "dagens look" varje dag nu? Hur ska jag palla....

 

Jag filmade även plutten när vi gick från hissen, måste ju visa vad han kan. (ps, lämna inte två fina högar med reklam som ska kastas i hallen när ni har 2 kisar och 1 vovve, ni ser resultatet i min hall......)


Kommentarer
Postat av: ewa

Lille vovven. Mitt lilla barnbarn han är så söt o duktig

2010-07-15 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0