underbara älskade vovve <3

Han är helt fantastisk, min lillkille!

Innan skrev jag att han skällde på en hund som bor här i området när vi gick på övergångsstället (här). Det var som jag skrev då, ett milt skall, inte alls som han har gjort förr. Men mitt på övergångsstället är det ju svårt att stanna för att träna..

Nu var jag nyss ute med lillkillen och på vägen hem igen gick vi förbi en grillplats utanför där vi bor. Det är stora träd och buskar runt om så man ser inte vem som är där förrän man går förbi nån av ingångarna.

Så vi gick förbi, jag tittade in och Rick gick och tittade. Efter ett litet tag såg jag att samma hund som Rick skällde på tidigare låg brevid sin husse som grillade. Jag tittade ner på Rick som bara fortsatte titta och när vi hade gått förbi ingången vände han blicken framåt och bara fortsatte.

Jag var lite förvånad och visste inte vad jag skulle säga så jag klämde fram ett par 'duktig' och en liten klapp på huvudet. Rick fortsatte som om inget hänt. Visst, han tittade upp på mig och såg stolt ut när jag sa 'duktig' men det var oxå allt.

Vad kan jag säga? Jag klagar inte!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Så gullig han är din Rick.)

2011-10-09 @ 01:08:40
URL: http://www.asas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0