nästan läkt svans =)

Nu är det bara en stoooor ruva kvar som ska ramla av söta lilla svansen sen är det helt klart =D

Rick är överlycklig att han slipper få svansen smord om dagarna och springer runt som den lilla galning han alltid varit! Han jagar katterna igen (till deras stora glädje) och han viftar på svansen som om inget har hänt!

Jag har varit ochnuddat svansen lite när vi har varit ute och gått dom senaste två dagarna. Men idag har jag varit på den inne oxå =)
För det mesta märker han inget när ajg rör den, men ibland stirrar han väldigt misstänksamt på mig. Som om han inte vet om han ska springa sin väg eller om det är ok.

Tratt har han bara på sig när ajg sover eller om jag springer ut en snabbis så det är skönt för oss båda.
Så kommer det fortsätta med tratten tills ruvan har ramlat av, för jag vill inte att han ska slita loss den!

Ricks lilla svans:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0