äcklig ruva....

Nu är Ricks svans riktigt fin.
Det är bara en stor äcklig ruva som ska ramla av. Den är ca 4cm lång och lite mer än 1cm bred. Den har lossnat lite runt om, typ 1mm runt hela.

Imorse innan vi gick ut så stod jag och pelade på den för att känna hur den satt, om där var nåt löst, hur tjock den var o.s.v. (Givetvis försökte jag inte dra loss nåt.)
Rick bara lät mig =) Han hade sån himla panik och var så himla rädd för att få svansen smord varje kväll, men nu kan jag pela på den hur jag vill.
Jag har oxå känt på svanstippen där det värsta fukteksemet satt, där är jättefint nu och märks inget.

Så nu är vi glada här hemma, jag, Rick, Sheeva och speciellt Freia. Freia älskar ju att busa med Rick, jaga honom, bli jagad av honom, stryka sig mot honom, få öronen tvättade av honom och ja, jag kan fylla den listan hur lång som helst =) Men som sagt, Freia är speciellt överlycklig!

Nu är det en massa vovvepussar hela tiden =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0