Daniel Andersson skriver autograf på lillkillen <3

En bloggare såg mig och Rick på Himmelsblå lördag 2008 och frågade om han fick fota Rick. Jag sa ja och Rick tyckte det var superroligt. Jag var tvungen att hålla fast Rick för han ville bara springa runt och hälsa på alla människor.
När jag sen tittade in på mannens blogg hade han fotat när Daniel Andersson signerar Ricks tröja med. Jag blev så glad!! Det är ett så himla härligt foto!!

Jag och Rick i kö till att få autografer:


Daniel Andersson skriver autograf:


Rick var så himla duktig hela tiden. Satt snällt i min famn och försökte pussa alla händer som dök upp.

Jimmy Dixon var jätterädd för hundar och backade snabbt när vi kom till honom men dom andra spelarna övertalade honom om att Rick var snäll och han skrev han med! Jättesnällt av dom allihopa!!

Fotograf: Sven Liljegren Sr,
hans blogg hittar ni HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0